Bilder & dagen

     
Två bilder på mig från bröllopet i helgen. Vilken skillnad det blir när man klär upp sig lite.

Ska snart ta & åka hem en runda hade jag tänkt, tänkte göra det mycket tidigre först men jag fastnar alltid ju *haha* Bejb e på jobb nu, han skulle dit direkt efter skolan. Fan hade tyckt att det varit riktigt jobbigt om jag hade först gått i skolan från morgonen & sen direkt efter skolan sticka till jobb för att arbeta till klockan nio på kvällen

Sitter & kränger lite chips & dricker cola, dock avslagen cola men den e kall iaf *hehe*

Snart helg igen då jag & har inga speciella planer, ska dock sova hemma hos mig i helgen vilket va längesen vi gjorde. Måste sätta upp tv:n och försöka ställa i ordning lite mer där hemma. Ska rensa i min garderob oxå vilket kommer bli svårt som tusan för jag hatar att slänga kläder men det måste göras.

Oj, höll ju på att glömma att på söndag e det fotboll med mammsen oxå ju, HIF spelar sin första hemma match denna säsongen =P


Det ni ville säga
Postat av: kent uno

fin klänning :)

2008-04-04 @ 02:46:39
URL: http://sarissa.blogg.se
Postat av: huba

ja jag tycker oxå det....men vi får se imorron ;P hon har till imorron på sig :P

2008-04-04 @ 13:54:22
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

får man ingen mens med spiral då? hurfan har man en sån? å vad e de? tur jag har koll på preventivmedel.....

näääähe...fan va jobbigt då;P fattar noll av de

2008-04-04 @ 14:03:46
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0