Äntligen funkar det igen ju

Lite störigt när bloggen inte funkat på så länge men den som väntar på nått gott.....väntar alltid för länge *haha*

Har jobbat lite idag, ställt i ordning på det nya kontoret. Har ju flyttat till nya lokaler som är mycket bättre. Ljust & fint och större yta. Ligger uppe på berga =)
Ska arbeta i morgon & torsdag oxå sen ska jag arbeta varannan vecka ons - fre from nästa vecka tills jag får tillbaka mitt körkort & kan köra på mitt vanliga schema....

Hade skrivit en himla massa men så flippa bloggen...som vanligt *suck*
Har inte tid att skriva om det nu heller för jag måste ner till apoteket & hämta ut min medicin.

2 månade med Billy idag dock & lustigt nog fick jag mitt nya bank kort idag som jag hade beställt med bild på mig & Billy, skit fint btw.

Har lite bilder från helgens Kroatien resa i min bilddagbok om ni vill titta

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0