(Your Love Is Wicked)


Baby I Loved You From The Very Start
Even Though I Knew That You Would Break My Heart,
And I  Coudn't Resist The Way You Touch Me Baby


Nu när jag körde hem så låg jag i så där 130 på motorvägen i omkörningsfilen. Då kommer det en bil snabbt som attan bakom mig & jag tänkte på skoj....tänk om det e snuten *haha* Jag kör om den bilen som jag höll på & köra om och lägger mig i högerfilen, då kör den bilen som va bakom mig om mig och gissa om jag hade rätt *haha* Polisen va det japp, jisses, snacka om att man blev lite nervös...viste inte om jag bara skulle fortsätta köra eller bromsa eller gasa *hahaha* Men dom körde bara förbi mig & fortsatte i ännu raskare takt än vad jag hade kört. Är dock glad att dom inte stoppa mig, kunde gått illa.

Ja som sagt så har man inte mått så bra idag :S Chefen tyckte jag såg förjävlig ut när jag kom till jobb *haha* Tack för den lixom,nej men han e snäll min chef. Han ser på en om man inte mår bra & han e lätt att prata med, bästa chefen jag någonsin haft iaf.

Har ont i alla leder lite här & var och just nu e det någon nerv som värker i bakhuvudet bakom örat eller nått :S Fattar inte vad det e för fel på mig. Ska lägga mig snart & sova, känns som om jag behöver sova en himla massa. Blir aldrig riktigt utvilad heller, har ju sovit mycket dessa senaste nätterna men känner mig lika trött, om inte mer trött när jag vaknar :S

Rebecka va mega glad idag iaf *hehe* Hon hade fått sin nya tv. Sken som solen gjorde hon *asg* Nu e det bara hennes nya fina tv bänk som ska inhandlas oxå för det såg lite knepigt ut med den gammla tv bänken till den nya *haha*

Fick tillbaka min bil idag :D Jätte fin e den nu, som ny nästan *haha* Skönt att ha sin egen bil igen oxå, inget fel på mammas, vekligen inte, men det är alltid skönre att ha det som e ens eget ju. Lite störig dock nu när jag skulle köra hem för jag hade inte fronten med mig till stereon så jag kunde inte lyssna på musik från den men man har ju musik i mobilen så jag satte på det istället *hehe*

I Wish You Could Stay With Me Another Day
I Wish I Could Change Your Mind And Make U Stay 
I'd Give Anything To Hear You Say  "I've Been Loving You Eternally"


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0