Wünderbart

Helt underbart & hel lyckat blev det men det va ju aldrig frågan om nått annat för det blir alltid bra när jag e med Tessan & Lina. Vi har alltid roligt tillsammans & vi trivs enormt i varandras sällskap och det är bara 2 av anledningarna till varför dom är mina närmaste vänner. Har aldrig haft tråkigt när jag umgåtts med dom & vi har alltid en massa att snacka om. Oftast brukar det säkert va jag som snackar på mest *haha* Men sån e jag ju, snackeglad som tusan och Lina & Tessan accepterar mig för den jag är vilket känns så befriande.

Mamma har haft sin bil nu i helgen men jag ska hämta den i morgon igen så jag kan låna den tills min bil blir klar vilket blir i mitten eller slutet av nästa vecka.
Rebecka, underbaring, körde mig hem till Ängelholm nu ikväll så jag slapp ta tåget. Helt underbar e hon för hon ställer alltid upp om hon kan. Nu menar jag inte bara med att köra mig utan med ALLT. Hon är en vän i världsklass.

Nu ska jag göra lite kvällsmat sen ska jag hoppa i säng tänkte jag, ska jobba i morgon igen ju. Måndag & allvaret börjar igen *haha*
Helgen har helt enkelt varit super lyckad & det var längesen jag var så här nöjd efter en helg! Vänner berikar ens liv på ett helt ofattbart & underbart sätt *lycka*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0