Torsdag....snart fredag..

Shit så kass jag e på att komma på rubriker, helt sanslöst *haha*
Idag va det riiiiktigt jobbigt att gå upp men jag kom upp till slut, stolt som attan. Fan mitt i natten & vid den här tiden på året e det beck svart ute vid 5-6 på morgonen, me don't like.

Har dock gått riktigt bra idag på jobbet, hade skit mycket att göra. Det va kaos uppe på ättekulla för city gross har precis öppnat där uppe men inte fan har dom tänkt på att göra större parkering. Riktigt kass planering azzå, fattar inte vad dom tänkt med & att dom ens fått tillåtelse till att bygga ut det övergår mitt förstånd azzå.

Jobbade över en timme idag oxå för jag skulle hinna med & visa min jobbe kompis en sak med listor och sånt. Efter jobb stack jag till city gross på Ättekulla igen. Ville ju kolla hur det såg ut innuti men nej jag gillade inte det. Hyllinge e mycket bättre, älskar att storhandla där :)

Inhadlade ändå lite grejer. Behöver färga håret för det har jag inte gjort sen innan sommaren typ tror jag så det börjar bli ljust nu ju och det gillar jag inte. Mörkbrunt ska det vara :) Sen va jag bara tungen att köpa sån veet kräm, måste se om det funkar *haha* Lite badsalt blev det oxå...kanske tar mig ett bad ikväll *mys*

När jag kom hem nu ikväll hade jag fått nya rosor igen som hängde på dörren, mega fina. Älskar rosor, typ dom enda blommorna som jag tycker om. Så himla vackra och dom finns i så många olika färger.

Lill katten här hemma driver mig till vansinne, får fan psyk spel på honom snart men va tusan ska man göra han e ju bara liten fortfarande. Synd att man har så kast tålamod men det har faktiskt blivit mycker bättre *stolt attan*

Ska färga håret nu :P Hoppas det blir bra *haha* Men det brukar det bli förutom att jag brukar få lite färg överallt *haha*


Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

hehe du har fått en redig beundrare ju =)) akta så han inte blir stalker höhöhöhö.. nee =P

2007-10-26 @ 17:46:34

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0