To late....

Så ja, då va denna veckan över, har jobbat största delena av denna veckan men har hunnit med en del annat oxå.
Känns konstigt att va själv här i lägenheten faktiskt....jaja....
Har nog inte så mkt att babbla om idag heller tyvärr.....eller vist jag hade kunnat skriva en hel del men vissa saker tycker jag inte att man ska skriva om så här öppet utan det tar jag med mina vänner & mamma oxå förståss.

Ska lämna in bilen i morgon så den blir fixad...ser inte alls snyggt ut nu ju, hoppas det går någerlunda snabbt för jag behöver bilen när jag ska till jobb & så :S Får låna bil av mamma & Uno nästa vecka men veckan därpå kan jag nog inte låna den och då har jag ett stort problem.

Ska bädda ner mig i sängen nu, har massa att göra i morgon så jag måste vila ut mig ordentligt känner jag för att ens orka ta mig upp ur sängen och ta hand om allt.

Natti

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0