Svimmfärdig & trött

I morse/förmiddags när jag gick fram & tillbaka till statoil för att handla mjölk till frukosten blev jag alldeles svimmfärdig och började svettas som tusan, fick ta av mig nästan allt när jag kom hem och lägga mig på köksgolvet för att det skulle bli bättre. Va t.o.m svettig på armarn, helt sjukt....svettades nog genom varenda por i kroppen :S
Men det gick över efter ett litet tag iaf & skönt va ju det för då kunde jag sätta mig & äta frukost.

Har jobbat idag & riktigt jobbigt va det...jag som va så pigg i morse när jag vaknade blev mega trött efter min frukost då vid halv elva så jag slummrade till lite på soffan och efter det så har jag varit trött heeeela dagen. Nu på kvällen va det jobbigast för då blir det ju mörkt oxå och e man då redan trött så blir det jobbigt att hålla sig vaken.
Va lite rädd nu när jag körde hem för det kändes som om jag skulle somna när som, ville bara komma hem snabbt som attan så att jag kunde känna mig säker.

Bara måndag idag men kommande helgs bravader är redan planerade *haha* Lite ovanligt för att va mig faktiskt men på senare tid har det blivit så här och det e lite kul för man har ju nått att se fram emot hela tiden :)

Har mammas bil nu igen *nice* Min bil va fortfarande inte klar, mamma hade ringt till mercedes idag (hedin bil helsingborg) och skällt ut dom. Lämnade nämligen in bilen förra måndagen, alltså har den varit där en hel vecka redan men den är inte färdig än. Beställde lixom tiden för 2 månader sen typ & då borde dom ju ta hand om bilen direkt när dom får in den. Undra om dom ens har rört bilen än :S

Nej nu trillar ögonen snart ihopa på mig, bäst att hoppa i säng innan jag somnar här med huvudet på datan eller nått *haha* Vilken syn det hade varit :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0