Svårt att vakna...

Idag va det riktigt jobbigt att gå upp....låg & snoozade hur länge som helst *haha* Det e ju bara så jebbla skönt att sova. En av mina hobbys :P
Har precis ätit frukost oxå, känner mig duktigt som har börjat äta frukost om morgonen för det har jag aldrig gjort förr typ och det sägs ju att det e den viktigaste måtilden på dagen :)
Ska snart köra in till stan har en del saker som måste fixas innan jag börjar jobba.

Nu efter att ha duschat några gånger så ser man ju att håret e brunt, skönt som tusan.
Det snygga e ju att det har olika nyanser så det ser lite ut so slingor, riktigt nöjd e jag & det e skit många som sagt att det är fint :) Skönt när man lyckas med nått iaf *haha*

Åhh...vill att det ska va helg nu så jag kan få sova ut lite *haha* Fan va lat jag e, tänker bara på att sova :P Men va ju längesen jag sov ut ordentligt tycker jag.

Har allmänt intresse på 3 olika lägenheter så nu väntar man bara på besked....ett positivt sådant tack. Helst av allt vill jag ha den ena på dalhem och i så fall e det flytt 1:a februari *hoppas & håller alla tummar och tår*
I övermorgon vet jag iaf hur jag ligger till på den lägenheten, hoppas det e bra nu annars får jag fan spel *haha*

Oj, måste köra nu annars hinner jag aldrig med allt jag ska, ha en najs dag :)

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Var på Dalhem är det då? :)

2007-10-30 @ 21:30:28

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0