Sömnlöst

Azzå blir helt galen, när jag väl kan sova ut hur mycket som helst så kan jag inte sova *gah* Har vaknat flera gången sen klockan 4-5 i natt och varit mega pigg men helt ärligt vad ska jag upp vid den tiden och göra lixom.

Glasmästaren skulle snart ringa så nu får jag hålla mig vaken iaf. Dom ska komma och ta mått på rutorna så att dom kan beställa nya. Ser fan inte klokt ut nu, får sinne bara jag ser det.

Igår va det verkligen full rulle på mig, det va inte långa stunder jag va hemma *haha* Stack iväg till Sassa på kvällen för det va ensamt & tråkigt här hemma. Kollade CSI  & åt massa chips *hehe* Usch vilken krängare man e, fan inte bra azzå. Nån dag kommer det bara säga "pang" så blir jag smäll fet eller nått sånt och det vill jag fan inte. Måste börja röra på mig mycket mer så inte det händer.

Nu hade det varit riktigt bra med hund ju så man hade kunnat ut & gå långpromenader. Saknar att ha hund i mitt liv men jag jobbar ju så långa pass så det hade vatt synd om hunden. Min vovve som jag hade, lilla Chibi, shit saknar honom fortfarande. Nån gång ska jag ha hund igen iaf & då finns det bara en ras som gäller. Siberian husky...världens mest underbara hundras. Fan varför kunde man inte haft ett normalt jobb & ett hus oxå med en hundgård som vovven kan få va i när man inte e hemma så den slipper va inne...

image19

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0