Slappt

Har nästan precis kommit hem igen efter ett besök hos Helena, trevligt som tusan. Det blev lite O.C tittande & lite snack om allt möjligt.



Denna bilden e ju klart en klassiker numera eller vad sägs Helena *haha*

Vad  tusan ska man annars hitta på idag...hmm....Jonas pappa kommer sen & ska väll laga lite mat här *hehe* Det e inte ofta som vi gör mat här hemma för ingen av oss har tid typ. Båda jobbar ju, han förmiddagar & jag jobbar för det mesta eftermiddagar så det känns inte så lönt oftast. Skönt att ha ett jobb dock, hade aldrig pallat att bara gå hemma & drälla.

Har funderat på ett nytt jobb & får jag det jobbet så kommer det bli ganska mycket ändringar *haha* Snacka om att planera innan man vet nått definitivt...inte bra men sån e jag tyvärr *haha*

   Fina eller inte?  


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Bilden är så klockren. Och usch, förstår att du inte bara vill gå hemma och drälla. Vill bannemig inte jag iheller. =/ Tack för idag iallafall, hoppas det blir fler gånger. :)

2007-10-18 @ 21:18:59

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0