Rast

Så nu e man hemma på rast *hehe* Började 6 i morse, det va inte najs. Kallt som attan på morgonen nu ju & mörkt oxå *isch* Men jag kom upp iaf, känner mig stolt som fasiken för jag e allt annat än morgon människa *haha*

Har varit & hämtat min nya mobil & den e såååå fin :D Mega happy nu *haha* Tänk va glad man kan bli över saker...presenter till mig själv *asg* Vill bara pilla med den nu men den får ladda ett tag först. Får pilla med den sen när jag slutat jobba. Rebecka fick oxå sin telefon idag, likadan *haha* Ska msn:a med varandra sen via mobilerna *hehe* Sånna nördar vi e *hahaha*

Åhh....nu vill jag ju ha in soffa oxå men den kommer jag få vänta lääänge på *suck* Tar ett par veckor innan den kommer men den som väntar på nått gott.....väntar alltid för länge *haha*
Köper saker för att jag vill ha det & inte för att nån annan har det.....barn nivå....


Jahapp...då va rasten snart slut.....inte långt kvar innan man slutar för dagen heller ju, nice :)

Det ni ville säga
Postat av: Alexandra

konstigt du inte sett den när jag har bilder på den överallt. Menmen, vet den e snygg iallafall ;D

2007-10-24 @ 15:04:46
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0