Räkningar

Usch...det suger alltid lika mycket när man ska betala räkningar *suck* Har typ inget kvar efter att man betalt allt. Känns om man bara jobbar för att betala räkningar *blö* Hatar verkligen det här men vet inte vad jag ska göra.
Får stå ut ett tag till tills jag hittat ny lägenhet.
Fattar itne hur jag kan ha så mycket i utgifter, sanslöst ju. Jaja får väl försöka rätta till det...får fundera lite.

Håret blev mörbrunt & inte svart *hehe* Riktigt skönt ju. Luktar så himla gott när det e nyfärgat. Säkert bara jag som tycker det. Man e ju litta udda :P

Om 2 timmar e det dax för jobb igen. Jobbar länge idag, riktigt tråkigt på en fredag :( Men men vad ska man göra....måste ju jobba så jag kan betala räkningar *haha* Helt sinnes...
Blir bahnof ikväll iaf *weeiii* Kommer bli sååå kul *längtar* Först förfest hemma hos Micke dock , njas :P

Stackar rebecka har blivit sjuk så dit vill jag fan inte gå för då kommer hon garanterat att smitta mig *haha* Nej men allvar faktiskt synd om henne.
Helena bus hörde jag inte alls av igår så blev faktiskt lite orolig men när jag loggade in på msn idag så va hon där så som vanligt oroar jag mig i onödan, förstår inte varför & likadant med Tessan...henne har jag inte heller hört av igår men det kommer jag göra idag antagligen...azzå jag e sååå onödig....oroar mig för saker i onödan, värsta katastrof tänkandet. Jag & min lilla hjärna *haha*

Nej om man ska ta & äta lite frukost och fundera på vad jag ska ha på mig ikväll *hmmm* faktiskt riktigt svårt beslut speciellt när man lider av beslutsångest som jag :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0