Pigg & glad

Hade ställt klockan på nio för att jag behövde gå upp tidigt så jag skulle hinna med lite saker innan jobb. Skulle ringa på en lägenhet men dom hävisar bara till hemsidan *suck* Hatar sånt, vill prata med nån personligen så man har chans att ge ett personlig intryck.
Har iaf satt upp mig söm sökande på lägenheten så nu får ni hålla tummarna för mig så att jag får den. Troligtvis så blir det inte så för det blir aldrig som man vill :(
Kunde man inte haft lite mer tur nån gång då? Jaja det kommer väll nån gång i framtiden. Har iaf jobb & tak över huvudet och det e ju inte alla som har det :)

Skulle egentligen ta tåget till jobb idag för jag har ju ingen bil men Rebecka erbjöd sig att hämta mig & köra mig. Super go e hon, jag hatar att ta tåg. Har sån fobi för att okända människor sätter sig bredvid mig, likadant e det på bussar. Jag vet jag e knäpp men det e bara sån jag e inget jag kan göra nått åt.

Fan har typ nästan tappat rösten helt *haha* Mamma ringde precis och hon bara "fan vad du kraxar" hahahaha, låter fan helt fult ju *asg* Jaja, hoppas det släpper snart men med min otur så blir jag säkert kanon sjuk istället.
Nej måste gå till statoil & handla mjölk & bullar så jag kan äta lite frukost, Magen kurrar som attan *haha*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0