Ny mobil

Så fiiin den e *hehe* Jag & Rebecka helt töntiga. Sånna super glada över våra nya mobiler *haha* Barn på julafton ffs :P Riktigt nice e den, vill använda den hela tiden. Har nytt nummer oxå för den delen, nytt abonomenang ju så jag valde att skaffa nytt nummer. Va ändå trött på det gammla nummret & det är säkert många som har det som jag inte längre vill ska ha mitt nummer.
Ska lägga in lite musik på den sen oxå men just nu få jag nöja mig med en låt *haha* Pallar inte nu ju.

Hmm...blir inte mycket mer & göra idag...ska bara kolla Grey's sen klockan 21.00 Älskar den serien, lite  serie nörd e man ju allt :P
Funderar på om jag ska stick & köpa chips & nått annat gott innan jag ska slänga mig i soffan och glo på tv. Det e ju så jebbla kallt ute så jag drar mig från att gå ut *haha*

Ooohh....snart helg *hehe* Ska till banhof på fredag & skaka rumpan *asg* Kommer nog bli skit skoj för vi e nog några stycken som ska dit :)
Sen på lördag blir det mys med Tessan & Lina *me like* Va ju riktigt längesen vi hade våra kvällar. Blir väl lite vin & skipo så klart ;)

Hellre en riktigt vän
än tio falska!

Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

Hehe ja lätt... sketanajjs... ne usch måste nanna nu annars kommer ja aldrig somna =) poss

2007-10-24 @ 22:46:13

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0