Nöjd med dagen

Jag e grymt nöjd med denna dagen...inte för att det hänt nått speciellt det har bara varit en himla bra dag helt enkelt. Har många sånna dagar nu förtiden & det hade jag aldrig förr så då blir man lätt nöjd :)
Fick en parfym av min mamma förra veckan & har på mig den nu....luktar så sjukt gott....hugo - deep red *mums' Älskar hugos parfymer och armanis parfymer oxå :P
Klädesmärket som ligger varmast om hjärtat är ju så klart golddigga *hehe* Det vet alla som känner mig :)
Nä om man ska ta & krypa ner i sängen bredvid Jonas lite, han ligger redan och sover sött. Han sover så tyst & lugnt, gör typ aldrig ett ljud ifrån sig *haha*

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Vad skönt. Du borde skryta, jag har en som är världsmästare i snarkning. Och han sover jag sidan om. haha. ;P

2007-10-16 @ 09:26:55

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0