Nästan svart *haha*

Shit håret ser ju helt svart ut nu *haha' Men det e nog lungt för det e ju fortfarande blött & e därför mycket mörkare. Blir ju ljusare sen när det torkat. Vill ju inte va svarthårig, mörkbrunt tack om jag får be.
Riktigt tröttsamt för armarna när jag skulle skölja ur färgen & även för rygg & nacke för jag har så jebbla tjockt & tungt hår och när det blir blött blir det ännu tyngre. Nu e det gjort iaf & gött känns det, va ju inte en dag för sen om man säger så *haha*
Nu e det bara klippa topparn som behövs snart igen, ska bli lååååångt *hehe* Luggen börjar bli lång nu igen oxå & jävligt skönt e det. Fick spel på luggen innan *haha* bara blåste & hade sig ute ju så luggen låg ju åt alla håll utom det hållet den skulle typ :P
Nej nu ska jag kolla CSI NY & äta upp resten av mina chips från igår sen e det natti natti :)

Det ni ville säga
Postat av: Sassa

Tack för d är en såå underbar vän!! all love!

2007-10-26 @ 00:11:27

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0