Morrn morrn...

Godmorgon på er allihopa...japp...dagen har precis börjat för min del :) Fan inte bra att sova så länge, känner det i kroppen. Man ligger ner alldeles för länge *hehe*
Igår hade jag värsta CSI maraton *haha* Kollade på 6 stycken avsnitt. Lätt att jag älskar den serien, älskar alla CSI iofs *hehe* Men det blit ju som ett beroende direkt, börjar man kolla på ett avsnitt så MÅSTE jag kolla på fler.
Hade lite skumm dröm nu i morse men det e nog för att jag kollat på CSI så mycket *haha*

Ska städa upp här lite idag hade jag tänkt sen ikväll ska jag till Helena på inflyttninsfest. Massa najs vetu *hehe* Tänkte äta frukost men Jonas har druckit upp all mjölk så då kan jag inte dricka o'boy :( Ska försöka tvinga honom till affären *wish me luck* :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0