Mördbulltad *haha*

Azzå vilken sjuk kväll det blev igår...blev alldeles för full *haha* Hade grymt kul iaf.
Blev lite ändrade planer dock...skulle egentligen inte ut i stan utan skulle bara va hemma hos helena men det blev lite ändrade planer. 
Hade dock trevligt som tusan hemma hos Helena så länge vi va där, massa trevligt folk :)
Tessan & Lina, ni e fan bäst *haha* Shit, så roligt som jag har med er går inte att ha med nån annan *asg* Snacka om att det alltid blir sjukt galet :P

Hade inte ens legg eller nått sånt med mig för det va ju meningen att jag bara skulle va hos Helena & Robban så Jonas va gullig & kom och lämnade det till mig nere i stan :)

Sov hemma hos Lina vilket heller inte va planerat från början men det blev ändrat under kvällens gång *haha* Rebecka va ju bara bäst idag som körde mig hem. Du e fan guld värd :)

Har bara legat på soffan HEEELA dan *haha* Man mår ju inte riktigt 100 :P Men det e väll som man förtjänar.
Tur att det inte e så ofta som man festar längre, börjar bli för gammal *hahahhahaha*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0