Life goes on....

Jappz, det gör det verkligen.  Har hänt helt sjuka saker i helgen kan knappt fatta att det e sant. Men snart e allt över & det ska bli jäkligt skönt. Hoppas Jimmy e ledig på måndag så att han kan vara här då när det behövs, tänker fan inte va här ensam iaf.

Igår va jag & Tessan hos Liiniisen & hälsade på :) Riktigt längesen det bara va vi 3 ju, alltid lika kul att snacka massa :P Skipoo kväll nästa helg *hehe*

Usch, nu ska man snart jobba....känns inte alls kul denna helgen. Vill bara få saker & ting överstökat så jag slipper skiten. Känner mig lite halv hängig oxå, nån förkylning på gång antar jag *suck*

Nej nu har jag inget mer som jag vill dela med mig om här så ha det nice så länge :)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0