Ledig dag....

image3



I try to change the formality and everything about it.
People killing people for a reason.
You make mistakes you dont regret.
So make up conclusion.


Önskar att man hade kunnat ligga  så här idag & bara njuta av sommarvärme men icke....nu e det dax för hösten & snart vintern. Riktigt bull alltså...vill bara ha sommar igen, bästa årstiden som finns.

Känner mig fortfarande krasslig men inte mega sjuk :S Jobbigt när det bara e så där mitt i mellan. Ska iväg till apoteket sen & inhandla lite saker *haha*

Senare blir det nog film, chips, dipp & cola *haha* Riktigt smarrigt ju, måste skämma bort sig själv ibland ;)


Funderar på om man kanske ska börja träna lite så man går ner lite i vikt. Inte mkt men ett par kilo hade inte skadat, e inte alls nöjd nu & eftersom jag inte har nån handboll nu, för vi har inget lag, så finns det inget som gör så att man håller sig smal & fin. Misstolka mig inte nu, jag tycker verkligen inte att jag e tjock på nått vis, jag e bara inte nöjd just nu.


Lite frukost dax snart men först får jag nog köra iväg & handla för där e fortfarande ingen mjölk hemma *hehe* Pallade ju inte som sagt igår :P Har lite andra ärenden som måste fixas oxå så lika bra att ta det nu när man e ledig.


 


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0