Knepiga drömmar!

Azzå inatt har jag haft världens knepigaste drömmar alltså, går inte att förklara heller riktigt :S Alla möjliga va med i drömmarna t.o.m mitt ex va med och sen va mamma och Uno oxå med & en del andra men inte i samma drömmar utan det va många olika drömmar tror jag eller så kanske dom egentligen hörde ihop :S
Känner mig dock förvirrad av mitt drömmande, får nog ta & sluta med det *haha* Snacka om att jag e nannig idag. Håller nog på att bli sjuk :( Hatar att va sjuk för jag blir så ynklig då....mest synd om mig i hela världen typ.
Undra om tv kanalerna har kommit tillbaka nu, det vore faktiskt trevligt om dom hade gjort det så man har kunnat titta på nått *haha* Tur att man har massa filmer & serier på dvd :P
Borde nog äta lite frukost nu men jag vill ha mjölk & den e slut här hemma och latast i stan pallar fan inte gå & handla *haha*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0