Inte pigg

Usch...känner mig inte alls frisk & kry. Ont överallt ju :S Täppt i näsan, as jobbigt för den delen, trött som aldrig förr. Nej idag mår man inget vidare :( Men men, man får ju kämpa på.

Ska hämta min bil idag, en e äntligen klar, inte en dag försent typ *hehe* Nog tur för dom oxå annars hade mamma gått i taket eller nått *asg*

Rebecka ska inte med till Tiesto :( Skit tråkigt men Lina & Tessan ska iaf med så det kommer bli skoj som attan ändå :P Riktigt längesen jag såg honom live ju. Hans nya skiva e faktiskt bara sådär tyckte jag men allt brukar bli bättre live *hehe*
Längtar dock tills dom släpper datumet till T.E nästa år :P Blir en runda dit igen japp & denna gången blir det med Tessan & Lina igen *haha* Stackars Holland, dom kommer inte få det lätt. Blir 4:e året i rad för mig. Vet inte varför men jag älskar det stället. Blir samma hotel som sist isf, riktigt häftigt för det va sånt skit högt & vi bodde på 15 våningen tror jag det va, snacka om svindel *haha*

Om man kanske ska ta & äta lite frukost, orkar dock inte gå & handla mjölk igen azzå. Inte för att det e så värst långt till statoil, tar typ 2 minuter dit om man går men idag känner jag mig riiiiktigt lat & har inte lust till att röra mig i onödan. Hade helst av allt bara velat bädda ner mig i sängen och ligga där hela dan. Pipig jag e nbu *haha* Nej men ha det najs så länge!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0