Förnyelse

Va tvungen att gå upp tidigt idag för jag skulle lämna in bilen ju på mercedes. Mamma hade försovit sig så jag gick hem till Helena & åt frukost med henne. Skönt att ha nån att äta med på morgonen, e så dålig på att äta frukost annars. Stackar Helena va lite sjuker så hon låg nerbäddad i soffan när jag kom *hehe* Tack för frukost sällskapet iaf :)

Mammsen kom & hämtade mig & sen fick jag ta hennes bil så nu kör jag runt i en fin jeep *hehe* Måste ju ha en bil för annars kommer jag inte till jobb ju.
Körde hem till Rebecka sen drog vi till siba för vi skulle kolla på mobil till henne men det var väntetid så det blidde ingen mobil idag...körde till Ekeby istället för jag skulle kolla på en soffa som jag spanat in. Jag som bara skulle kolla...slutade med att jag köpte den *haha* Men det e sjuuuuukt fin och helt mjuk & skön :) Men får inte den förrän om några veckor...jag som e så otålig *haha*

Har beställt ny mobil oxå...ja jag vet.....jag e helt tosig i nya saker speciellt mobiler men sån e jag. E ju bortskämd sen barnsben & van vid att få allt jag pekat på nästan så då blir man väll lätt sån här som jag e nu *haha*

Nej nu ska jag ta ett snack här hemma sen får man se vad som händer....Rebecka kommer nog sen :P 


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0