Fest...

Så då va det dax att  hoppa in i duschen & göra ve sig inför kvällen. Jonas skjutsar mig till Helena & sen e han snäll och hämtar mig sen oxå :)
Vetitusan vad jag ska ha på mig bara *haha* Det ständiga problemet i mitt liv....vad ska jag ha på mig nu??? *haha*
Har legat & kollat på några avsnitt till av CSI *hehe* Helt beroende nu ju. Har snart kollat igenom hela första säsongen, bara 2 cd skivor kvar :P
Men jag har faktiskt varit duktig & damsugit & vikt tvätten oxå idag så jag har inte bara slappat :)
Tessan & Lina kommer oxå ikväll till Helena *weeiii* Mega happy blev jag nu ju...kommer bli en dunderbra  kväll tror jag. Det brukar va trevligt hemma hos Helena iaf.
Nej nu kallar duschen :P

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Vad glad jag blev att du skrev att det brukar bli trevligt här hemma hos HELENA. :)

2007-10-13 @ 17:58:53

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0