Bloggarn!

Jahapp....alla andra har ju det så varför inte jag oxå då va?
E ledig resten av veckan från jobb & undrar vad tusan ska jag göra :S Har inte den blekaste....kanske ska till Rebecka och hälsa på henne men får se om jag pallar....lide lat jag e istället *haha*

Kollade idag & har nummer 8 i kön *suck* känns lite sådär för då finns det typ inte en chans...men men det kommer fler chanser får jag ju hoppas. Får se efter den 15 hur man ligger till hoppas på att jag har en chans då för jag kommer få sepe ryck annars :P

Åhh....har hittat en soffa som jag vill ha men den kostar nästan 10.000, var ska jag hosta upp dom pengarna ifrån lixom....mitt sparkonto eller *hahaha* eller hur precis som jag har nått sånt. Nej spara har aldrig varit min starka sida, mer slösa isf :P Man e ju ganska bortskämd  men det har jag ju varit sen jag va liten så inte mitt fel *hehe*

Åhh...måste städa & sånt här hemma men jag har fan varken ork eller lust, känner bara att jag inte orkar. Fan känner mig lat som fasiken *hehe* Jeje...får man väll vara ibland oxå, hoppas det går över snart.

Önskar att jag hade ett jobb med lite normala arbetstider...alltså 8 timmars istället för 11 timmars. Allt hade blivit så mycket enklare då för mig med en massa saker. Jaja, mina planer får vänta till längre fram i mitt lilla liv.
Nej om man kanske ska ta & äta lite frukost så här klockan 12 på dan *haha* Nannade länge...kan man så varför inte :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0