Vilken bra dag =D

Denna dagen har hitentills varit så himla bra azzå, bättre än nån måndag på väldigt länge....nog bara för att det e min älskade mammas födelsedag idag, GRATTIS MAMMSEN, älskar dig mest i hela universum.

image29

Har varit på väla med Helena idag. Riktigt skoj fan *haha* Inte viste jag att man kunde ha så kul på väla....så jag till Helena - Detta måste vi fan göra oftare *haha*
Köpte en jätte fin klänning & lite annat, jag som typ aldrig använder klänning....eller gjorde inte det förr men det har blivit lite mer nu & så testar jag på lite annorlunda grejer som inte alls e min vanliga stil men skit kul & fräckt som fasiken....men en skönhet klär ju i allt *haha*

Nu jobbar man men e hemma på lite rast, va tvungen att lämna kattmaten som jag hade inhandlat & fylla på mat till kattorna *haha* Den lille äter ju som en galning,  precis som om han aldrig sett mat för *haha*
Hittade min damsugare oxå =D Jag hade inte slängt den, riktigt bra. Denna dagen har som sagt bara kännt så himla bra, nästan som om det vore sommar :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0