Vicious Delicious = ett mästerverk

http://www.youtube.com/watch?v=XuCEXd5OtkE

Infected muschrooms nya skiva är helt enkelt ett mästerverk, ännu en gång visar dom hur otroligt begåvade dom är & att dom verkligen har känsla för det här med musik. Jag tröttnar helt enkelt INTE på den nya skivan, det går bara inte.

Fan måste klippa mig mina toppar e helt sletna & det jag har som hår kan dock inte kallas frisyr *haha* Får stick in till frisörskan & kolla om hon har tid snart, gärna denna veckan innan jag får damp ryck :P

Shit det haglade precis här, helt sjukt ju...vill fan inte ut & jobba i detta vädret men men....man måste ju tyvärr.

Dax att göra vid mig snart för att köra in till Helsingborg, ska träffa "storebror" innan jobb :) Riktigt längesen vi sågs ju. Sen jag flytta från malmö så blev det inte lika lätt att träffas men ibland så finner vi tid *hehe* Han skulle in till Knutan & lämna några västar till vakterna tror jag så då passar vi på att säga hej till varandra :)

Oj, tiden springer iväg för mig & jag bara babblar som vanligt *haha* Jaja hörs & störs en annan dag ;)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0