Utgång

Har sovit hela dan typ *haha* Blev litta hårt igår ändå :P Hade dock riktigt skoj *haha* Jag & Sassa släppte loss *asg*

Håller på & gör ve mig nu, ska snart köra in till Helsingborg, utgång ikväll igen men med Tessan idag :P Eliten på väg *haha* Kommer nog bli dunder skoj, brukar bli jävligt lyckat.
Måste dock få lite mat i magen innan jag börjar dricka igen. Har bara fått i mig lite chips idag, har ju sovit hela tiden typ *haha* Fy fan vad det e skönt att sova, skulle kunna sova flera timmar till men nej har lovat Tessan att jag ska ut med henne och jag håller alltid det jag lovat :P

Min förkylning är bättre nu oxå, har knappt kännt av den idag & bara lite igår. Får hoppas den försvinner helt nu.

Nej idag har jag inte så mkt att babbla om & desutom måste jag göra mig klar ju *hehe*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0