Utbildning

I morgon ska jag inte jobba för vi ska på nån kör utbildning istället :) Kan bli kul som attan & plus att jag får eftermiddagen fri så jag missar inte fotbollen, underbart ju.
Ska åka hem till ----- och kolla på fotbollen där, riktigt nice. Har lixom inte umgåtts på as länge så det kan nog bli jätte mysigt.
Jobbar sen bara torsdag oxå sen e det helg för min del, så skönt *haha* Har precis haft helg och jag längtar redan efter helgen, störd man e. På fredag ska jag dock ta tag i städningen här hemma & så måste jag tvätta oxå, ska ner nu innan jobb och boka tvätt tid.
Lördag blir det 2 födelsedagsbarn att fira, först Helena som blir 21 & sen ska jag hem till mammsen oxå för hon ska oxå ha kalas då men hon fyller inte år förrän på måndag egentligen. Fast min mamma åldras med stil, hon blir bara finare & finare för varje år som går :)
Ska köpa present till både mamma & Helena oxå men har inte nån aning om vad som ska köpas :S Skit svårt ju *hehe*
Julafton börjar närma sig ännu snabbare känns det som, sa till min chef att jag kan jobba då om det behövs så vi får se.....tycker ju inte om julen & mamma och Uno ska ändå åka upp till stockholmoch fira jul där så jag har ändå ingen att va hos då om jag nu hade velat fira jul...tur att man inte vill det annars hade det blivit jobbigt.
Nej nu ska jag sticka till jobb!

Det ni ville säga
Postat av: Sassa

Hoppas du har jätte mysigt,det är du värd snäckan!!

2007-11-20 @ 12:48:06
Postat av: Hilajna.

Ooh, pakeeeet. ;)

2007-11-20 @ 14:15:34
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0