Urk

Fy fan...sovit bort hela dagen idag...vaknat korta stunder men sen somnat igen. Mår illa som fasiken varje gång jag rökat oxå men ändå ska jag på det *haha* Typiskt mig azzå, alltid trottsa *asg*

Fan drömde skit skumma & jobbiga drömmar precis eller om det va en & samma dröm, vet inte för jag fattar aldrig mina drömmar. Drömde b.la att jag fick tillbaka min vovve, Chibi och han va så liten som då när jag lämnade bort honom. Sa att jag aldrig tänker göra av mig med honom igen. Skit jobbigt när jag vaknade upp och det inte var sant :( E lite nedstämmd nu p.ga detta.....fan vad jag saknar honom fortfarande. Han va så verklig i drömmen studdsade & gnällde så som han brukade göra på riktigt. Fan, han va världens bästa hund oh trots det va ett år sen jag va tvungen att sälja honom så gör det fortfarande mig ledsen :´(

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0