Tvätt, städ & disk

Har börjat tvätta iaf....städningen tänkte jag komma igång med alldeles strax. Duktigt som attan känner man sig varje gång man har städat & gjort fint :)

Min mobil flippa igår så jag fick nollställa hela telefonen, gick inte att komma åt meddelandena :S Kunde inte skicka eller ta emot heller, riktigt skumt men nu har det löst sig...synd bara att jag glömde spara grejerna som jag hade på mobilen innan *haha* som tur va så va där inte så mkt eftersom mobilen e helt ny nästan.

Dom ringde nästan nyss från ekeby möbelaffär, på tisdag får jag min soffa *weeiii* Har längtat som en galning, trodde det skulle ta ännu längre tid men det va ju bra att det inte gjorde det :D Nu vill jag bara att det ska bli tisdag ju *hehe*

På torsdag ska man iväg till Ullared, handla lite julklappar & så....mest kläder till mig själv kanske..hmmm...ja vi får se vad det blir helt enkelt :P

Ikväll blir det fest, kommer nog bli skoj som attan *hehe* Blir inte i stan som det brukar men omväxling förnöjer ju eller vad det heter :P Ska bli kul att festa med ----- oxå, riktigt rolig ju *haha*

Nej om man ska ta tag i disken nu kanske så det börjar se lite bättre ut här hemma.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0