Täppt näsa!

Azzå jag får spel, trodde fan att jag skulle va frisk idag men icke. Vakna ju upp med värsta täppta näsan & ont i hela kroppen *suck* Jag blir såååå trött. Jag hatar att va förkyld. Har ingen feber iaf.....än så länge....vänta bara det kommer säker snart *jisses*
Börjar inte jobba förrän 3 idag, skönt iaf för då kan jag vila ut lite till & hoppas på att jag mår bättre snart.
Jag som hade behövt städa & diska här hemma men det kan jag glömma nu ju för det har jag absolut ingen ork till alls. Jaja e ändå ledig ondag & torsdag så jag kan passa på att göra det då ju :)
Nej nu ska jag försöka äta nått om jag nu får ner nått :S Skit jobbigt att äta när man inte e frisk *blaha* Synd som fan om mig *självömk* haha

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0