Sovit sjukt dåligt

Fy fan.....har vaknat minst en gång i timmen i natt & inte alls sovit bra. Sjukt jobbigt ju ffs :S
Jaja nu e man uppe iaf, har precis duschat & ska snart iväg & handla tänkte jag. Katternas mat tog precis slut & jag behöver nog lite andra saker oxå....mins dock inte nu vad det va jag behövde *hehe*

Skit kul när dom va här & hämta hans saker igår *haha* Helt sepe e han ju :P Vist kanske taskigt av mig att inte g honom Flummiz men katten har ju varit här hos mig hela tiden & jag har tagit hand om honom + han & Sessan har blivit jätte bra vänner sen finns det en annan anledning till varför jag inte vill lämna iväg honom.
Men hade han förstått sig på djur över huvud taget så hade han själv fattat att Flummiz mår bättre av att stanna här hos mig men men..... Fick värsta hat sms:et i morse av honom, somjag garva *haha* Palla lixom....som människan kan tjata hål i huvudet på en *haha*

Måste dyka ner i förådet & hoppas att jag sparat min damsugare annars blir det jobbigt *haha* Måste damsuga & torka golven innan de kommer med min nya fina soffa i morgon :D Som jag längtar, har ju ingen soffa nu *haha* As jobbigt men det e ju bara till i morgon oxå så det e lugnt :)

Azzå jag blir inte klok på mig själv, förstår inte varför jag e så mesig när det kommer till en del saker & annars e man stentuff *hehe* Jaja...får se vad som händer :P

Det ni ville säga
Postat av: alexandra

Vet man ingenting om djuret man ska skaffa så får man nog läsa på en del om det innan man skaffar det. Man kan inte skaffa ett djur å tro att allt ordnar sig. KUNSKAP är vad man ska ha. Annars är det synd om djuret, och fattar man själv (vilket jag hoppas att han innerst inne gör) att man inte kan ta hand om djuret man har ansvar över så kan man lika bra SKITA i att behålla det, å lämna bort eller sälja det. Jag hatar folk som skaffar djur bara för Att...man ska fan kunna nått om djuret, blir så tosig på vissa asså.

2007-11-26 @ 15:52:36
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0