På väg

*weeeiii* Mina kläder som jag beställt är på väg :D Mega happy *haha* Små saker kan göra så att man blir så himla överlycklig. Känns viktigt att hitta dom små sakerna som gör att man blir glad, speciellt nu när det e mörkt & trist ute nästan hela dagarna. Tycker verkligen inte om vintern, it sucks.

Mamma frågade innan om jag ville med upp till stockholm till julen & vist det hade varit kul att åka dit men jag e bara ledig på julafton & dan efter sen jobbar jag hela tiden. Kunde lika bra jobbat på julafton oxå då ju, tycker ändå inte om julen & har riktigt ångest för att det börjar närma sig jul :S

Ska kolla på insider ikväll för det handlar om en ensamstående mamma som gick till socialen för att få hjälp & hon som jobbar som socionom där på socialen tillkallar mammans farmors ande *haha* Helt sjukt skadat ju, seriöst tänk om det hade hänt just dig när du hade gått för att be om hjälp hos socialen. Vad hade man gjort lixom *haha* Nej detta vill jag verkigen inte missa :P

Har gått skit bra dessa två dagarna på jobb...bara i morgon kvar sen e det helg & jag e ledig :) Marco V i morgon ju *haha* Lite jag tjatat om det nu då.

Nej nu ska jag kolla vidare här på nätet, har lite saker jag måste kolla upp & fixa med ju!

Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

Hehe jaa den kärringen va ju helsjuk hahaha.. vägra svara på achbergs fråger å skit hahaha men fyy va achberg lacka på henne hahahaha...=)) sepe kärring..

2007-11-16 @ 13:44:14

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0