Ont i magen =(

Jebbla mag helvete *gahhh* blir fan galen. Har så himla ont så det e sjukt, blir helt matt i kroppen när jag har ont i magen, helt handlingsförlamad typ. Kan knappt röra på mig emellanåt *suck* Hade ont igår oxå :S Får hoppas på att jag slipper ha ont i morgon.

Hemma på rast idag igen...har precis fettat i mig hamburgare *haha* Lide gott det e istället då. E riktigt trött redan men jag slutar inte förrän tolv :S Denna dagen har det inte gått som det ska men jag har iaf haft roligt *haha* Hände nått med den nya bilen på jobb, började skrapa som fasiken, antagligen bromsarna som låst sig & ligger emot men snacka om pinsamt när alla glodde som fan när det skrapa *haha* och jag bara satt & as garva i bilen.

I morgon e jag ledig, skönt som attan ska det bli för jag behöver få lite saker gjorda här hemma. Städa & diska typ sen måste jag ringa frissan & beställa tid får fan sinne på mitt hår & sen blir det nog en runda till min favvo affär :P
Hoppas, som sagt, att jag slipper ha ont i magen i morgon dock :S

Den lille katten studdsar runder här hemma som en galning hela tiden *haha* Skit rolig e han ju och snackar värre än nån annan katt som jag hört innan. Trodde fan inte katter kunde snacka så mkt men han e ju nästan aldrig tyst, precis som jag då *haha*

Usch nu va det dax att köra igen tror jag, kommer inte riktigt ihåg när jag tog rast *haha* Snacka om dåligt minne :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0