Ojämn sömn

Har vaknat hur många gången som helst i morse. Började vid 5-6 tiden ungefär för då började dom 2 vilddjuren här hemma och sätta igång. Jagade varandra & hade sig *haha* Snacka om att få sinne på dom. Stängde till sovrums dörren så jag fick lite lugn & ro.
Har legat i sägen & dragit mig sen halv tio - tio typ. Lekt lite med Flummiz *hehe* Han e fan som en hund, har en favoritleksak som jag kastar & han hämtar sen när han kommer tillbaka med den så e han mega stolt och vill bli klappad så visar för honom hur duktig han varit *asg* Snacka om udda katt men kul som attan iaf :)

Hmm...funderar på att göra våfflor till frukost men måste nog gå & handla i så fall och det vetifan om jag pallar det *haha* Fan va lat jag e, helt sjukt ju, borde fan skämmas egentligen men....ähh...nej det gör jag inte *haha*

Idag får jag nog mina nya rutor :D Mega nice så slipper jag se dom söndriga, blir fan skit förbannad varje gång jag ser dom. Glasmästaren ringde redan igår men då kunde jag inte för jag va "fast" i Helsingborg hela dagen & kunde inte ta mig hem förrän på kvällen så jag bad honom ringa idag om han hade tid, hoppas på det iaf *håller tummarna*

Ska bli bjuden på hemmalagad middag idag :) Riktigt nice ju, fan inte ofta jag äter hemmalagat, bara när jag bli bjuden typ *haha* Tur att man har massa vänner som ibland tycker att jag borde äta ordentlig mat ibland. Jag e fan skrämmats människan nr 1 *haha* Älskar det, kan inte hjälpa det *haha*

Nej nu ska jag äta frukost, behövde vist inte gå & handla nått till mina våfflor :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0