Nyss hemkommen

Då har man precis kommit hem från jobb. Snacka om att det va jobbigt att komma upp speciellt eftersom jag sovit så dåligt inatt oxå :S Vaknar hela tiden ju, helt skumt e det.....jebbla förkylning. Känns som om man tjatar om denna förkylningen i varje inlägg typ *haha* Nog intressant lixom :P

På fredag e det Marco V på slagt i Malmö, ska fråga chefen om jag får gå en timme tidigare så e man där lagom till tolv när han börjar spela :P Längtar som fan för det va ett tag sen man såg honom nu ju & han e fan o med gryyyyym *haha* Så kul det kommer bli. Lina, Tessan & majje igen dom 3 V:na *hahahahahhahaha* Lite internt skämt, bara vi 3 som fattar :P

Den 8 december blir det Shiva chandra i Köpenhamn oxå :D Riktigt nice, massa på G nu känns det som *hehe* Har saknat festerna som fasiken ju, har inte vatt så mkt på senaste tiden för min del men nu jebblar *haha*
Trance Energy kommer antagligen va den 23 februari...hoppas dock att det blir helgen innan eller efter annars måste jag ta ledigt & då får jag inget betalt för jag har inga semesterdagar kvar :S Men datumet e inte spikat än så vi får se :)

Helt skumt, dom kläderna som jag beställt till Trance Energy på nätet, den varan e borta nu från sidan :S Men jag har fått bekräftelse på att köpet gått igenom & att mina varor är redo att skickas...åååååhhhh....längtar som fasiken nu ju....vill att det ska va februari NUUUU!!!! Vi skiter i jul & nyår....det e ändå inte kul så kan vi hoppa direkt till nästa år så e det inte så långt kvar :P *hehe*

Undra när min aptit ska komma tillbaka :S Men så här e det alltid med mig...kommer perioder då min hungerkännsla försvinner helt & sen efter ett tag så kommer den tillbaka igen & då e de helt tvärtom då e jag hungrig hela tiden *haha* Antingen eller :P


Det ni ville säga
Postat av: alexandra

vi ska också till shiva chandra, lorin som fixa den festen, tror dock de kommer bli överfett ;D FÖR DE KOMMER DE JU bLI haha! fan va jag längtar ;p

2007-11-14 @ 17:37:22
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0