Nya v-rummet

Har gjort det så jebbla snyggt i mitt vardagsrum nu azzå, tycker jag själv då azzå *haha* Dock tomt som fan på väggarna men tänkte hänga upp lite saker i morgon när jag ändå julpyntar & fortsätter med städningen.
Jag e den enda jag vet som tar mer än 1 dag på sig att storstäda...ibland kan jag hålla på i en hel vecka *haha* Har alltid varit sån ända sen jag va liten sa mamma :P
La in lite bilder på hur det ser ut i vardagsrummet i min bilddagbok.....sadan vad man har många sidor egentligen *hehe*

www.golddigga.bilddagboken.se

Slutar snart jobba, har bara varit hemma på rast. E ledig sen onsdag & torsdag och då händer oxå roliga saker för min del. Ska boka flyget i morgon ju & göra ve här hemma sen på kvällen e det grey's antomy & då ska jag mysa i min soffa. Torsdag e det ullared *weeeiiioooo* Ska slåss med kundvagnar, riktigt kul att köra på folk där som vägrar flytta sig *asg* och på kvällen ska det kollas fotboll på olympia, HIF ffs *hehe*

Det ni ville säga
Postat av: alexandra

Nej du, du är inte den ända, jag kan hålla på i 2-3 dagar innan jag ens blir nöjd.

2007-11-28 @ 00:41:43
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Hilajna.

Och jag blir alltid nöjd för jag är så jävla duktig. ;)

2007-11-28 @ 09:17:06
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0