Nya soffan

Min soffa har kommit nu =D Så himla fin & sjukt skön...hade nästan glömt hur skön den va *haha* Ska ställa i ordning & städa nu innan jobb så det liknar ett vardagsrum igen.

Igår kväll satt jag & skrapa 2 tia lotter...vann inget på den första men på den andra vann jag 1000 spänn, 1000 spänn, 1000 spänn *haha* Fatta så överlycklig jag blev, e fortfarande skit glad för det :P Snacka om att det va en skit bra dag igår och det fortsätter idag :P
Störigt dock att har man tur i spel så har man otur 6 kärlek & vise versa men skit i det har hellre pengar än pojkvänn för jag har sån jebbla otur med killar,träffar bara fel *haha*

Har hittat stövlar som jag vill ha men vet inte om dom har dom i affären eller om man bara kan beställa dom på internet. Ska kolla upp det idag innan jobb, har en hel del att göra idag känns det som. Riktigt gött ffs *haha*
Har ett jättefint kort på mig & en vän som jag bara måste lägga in för det e fan inte ofta jag blir nöjd med kort *haha*


Städ dax :P

Det ni ville säga
Postat av: Marcus

Ja du det var förskräckligt... Hehe

2007-11-27 @ 12:53:00
URL: http://langbrandt.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0