Ny klänning

Japp det blev en ny & fin klänning, e mega nöjd för den e sååå fin & sååå skön *hehe* och så e det mitt favorit märke...golddigga :)
Tänkte hitta ett par stövlar oxå men det gick ju mindre bra :( Fanns fan inga snygga till normalpris....dom som va snygga kosta minst 1500:- jo men tjena...nog att man vill slänga ut hur mycket pengar som helst på kläder & skor....måste ju ha lite kvar till alkohol *hehe*

Va inne på maxi innan här i Ängelholm & hämtade ut min biljett till Marco V, riktigt nice...längtar as mycket *hehe*
Eftersom mamma snackade om choklad julkalender innan så blev jag ju mega sugen på det så jag va tvungen att köpa det...blev 2 st för det fans ju med 2 olika motiv och jag & välja...nej funkar inte *haha* Värsta beslutsångesten...det har jag det :P

image28

Det ni ville säga
Postat av: Alexandra

va för klänning köpte du :)

2007-11-09 @ 14:09:52
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0