Ny bil

Vi har fått en ny bil på jobbet, har bytt ut den gammla polon (verkligen på tiden btw) mot en ny som är automatare. Riktigt nice att köra ny bil. Första jag gjorde när jag satte mig i den va att trycka på alla knappar *haha* Sällan, måste alltid testa allt och när det e en massa knappar så tycker jag det är mega intressant *asg*
Rattade in radiokanalerna sen på stereon & spela högt som fasiken sen va det ut på motorvägen & testköra *haha* Funkar fin fint :P

Ohh...nästa helg igen spelar Marco V på slagt i Malmö & gissa om jag ska dit. Japp japp japp :P Blir jag & Tessan och förhoppningsvis följer vår lilla Liiniis med oxå. Kommer bli skit skoj, som alltid :D

Har rast just nu sen har man typ 1-2 timmar kvar att jobba. Har gått ganska bra idag faktiskt men nu på kvällen börja det regna en massa & jag hatar verkligen regn *haha* Det e fan t.o.m värre än snö. E inte så glad för snö heller men sen jag fick körkort så har jag funnit en viss tjusning med snö, kul att kasa runder i *haha*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0