Marco V

Hade fullt upp igår med att sova sen jobba & sen fest på kvällen ju så jag hann inte med bloggandet *haha*

Marco V igår på slagt huset i Malmö...sjukt roligt azzå och han spelade favvo låten. Riktigt lyckliga blev vi speciellt Lina *haha* så söt hon va, världens lyckligaste blev hon, sken upp värre än solen *hehe*
Riktigt kul att träffa massa gammla vänner oxå som jag inte träffat på ett tag, speciellt Andreas som va med & annordnade festen. Han va en av mina bättre vänner när jag bodde i malmö & han har altid varit en av mina favoriter. Blir så glad när jag ser honom :)
Marco V började lite försiktigt i början men sen dunkade han på riktigt bra...som vanligt fick nästa dj ,som skulle spela efter honom, säga till att hans speltd va slut  *haha*
 Skit irriterade dock för det va verkligen som bäst när han avslutade spelningen :S Men jag va nöjd ändå & vi bestämmde oss för att dra hem efter Marco V för han som börja spela efter lät inte alls som nått vi ville lyssna på och desutom skulle Lina upp och jobba idag så hon ville gärna hinna sova lite
.
Tessan somna fan redan på väg hem *haha* Jag fråga henne nått men fick inget svar så kolla jag på henne, ja då hade hon däckat lite smått *asg* Värsta sömntutan e hon.

Hmmm...idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, har inte bestämt nått än...får se om jag pallar göra nått, late jag :P


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0