Magnus Betnér

Har precis kommit hem från Tivoli i Helsingborg, har varit där & kollat på Magnus Betnér och jevlar vad den killen e rolig....helt underbar alltså. Verkligen min humor, riktigt sarkastisk *hahahaha*
Vill gärna se honom fler gånger & alla som har chansen till att se honom....GÖR DET! Han e verkligen värd att gå & kolla på, helt sjukt bra & jag garva så tårarna sprutade *haha*

Ända jobbiga va att jag har haft ont i magen hela kvällen :S Har ap ont nu men kan inte ta mina starka värktabletter för jag ska jobba klockan 6 i morgon bitti, panodil & hoppas på att man kan somna. Natti!

Det ni ville säga
Postat av: Sassa

Tack gumman!!! skönt att veta att ens vänner tycker så:) du är guld värd! hoppas du hade roligt igår, det förtjänar du:)

2007-11-14 @ 13:53:55

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0