Late jag

Mega lat e man....tänkte sticka & handla i affären så jag kan göra lite mat men jag orkar fan inte. Helt slut ju *suck* jaja får sammla lite krafter till.
Fryser som attan gör jag oxå hela tiden men lägger jag mig under täcket så svettas man ju :S Ja inte fan e man normal iaf.
Vill att det ska va helg igen...marco.v på fredag men innan dess e det jobb som gäller....
Vill inte bo här längre i ängelholm....det e såååå tråkigt här ju, vist folket som jag känner här e verkligen skit bra men här e inte roligt alls att bo. Dom 2 lägenheterna jag hoppas på kan jag nog glömma helt tror jag men men....det kommer ju fler lägenheter.
Gahh...varför ska vardagen vara så tråkig emellanåt??? Blir fan galen på det, förstår inte att en del inte bryr sig om det....men det e väll bara för att jag e sån som vill att det ska hända nått hela tiden annars blir jag uttråkad. På vardagarna e det ju baa jobba som gäller och hur kul e det alltid lixom?! Jaja...låter som en liten unge nu som måste leka hela tiden *haha*
Nej nu ska jag inte gräva ner mig, ska fan ta tag i mig själv nu & köra och handla så jag får lite mat i magen, har ätit RIKTIGT dåligt nu de senaste dagarna vilket inte alls e bra :S Men har varit sugen på spagetti & köttfärssås mega länge nu så nu e det fan dax & så kan man göra skit mycket och äta det i flera dagar *haha*
Shopping tajm :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0