Lägenhets titt

Har kollat på en lägenhet idag, insatts då azzå och den va riktigt fin så jag la ett bud. Kan tänka mig att gå upp lite om det behövs (om det blir budgivning alltså) men hoppas jag slipper :P Fast det gör jag nog inte för det blir alltid budgivning. Har lite planer för lägenheten om jag nu får den så håll nu tummarna allihopa..please *hehe*
Ska kolla på en annan oxå på måndag, vill dock helst ha den jag kolla på idag men den andra e oxå jätte fin, iaf på bilderna men det e lite dyrare & lite större så vi får se gott folk =)

Det har iaf varit en bra dag idag oxå & jag e fortfarande oförskämt lycklig, sån som alla andra hatar *haha* Amen skoja :P De flesta brukar uppskatta att man e glad & munter hela tiden faktiskt & det har jag varit hela denna veckan iaf. Nog bra för mig att va singel, trivs fan bäst så här *hehe*

Ska kolla lite tv nu sen blir det läggdax för mig, nej ingen fest i helgen för jag jobbar HELA helgen *suck* Avskyr att jobba helg men som tur e så gör jag det bara var 3:e helg så det funkar *hehe*
Natti natti

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0