Konstigt

Ja som vi kan bråka & tjaffsa, säger en massa dumma saker till varandra båda två och från det helt plötsligt bara börja prata normalt *haha* Det e fan den enda personen som jag kan göra så med, aldrig varit med om det tidigare men med denna personen har det nog t.o.m hänt mer än en gång *haha*
Börjar skratta som fan så fort jag tänker på vårt tjaffs oxå *haha* Helt för mycket, bara sitter & asgarvar just nu & började garva redan när vi höll på och tjaffsade.....

*skrattpaus*

........och från att vara förbannade båda två som fan så övergår det bara sådär till asgarv....skönt när det blir så ändå ju för båda fick avreagera sig & sen fick vi oss ett gott skratt båda två. Vi har nog hittat vårt syfte med varför vi möttes här i livet, det va för att ha varandra som slagpåsar när man behöver avreagera sig lite & sen e vi nöjda typ.

Kände att jag behövde nån att gapa på idag efter mitt jobb pass då jag stötte på kärringen från helvete som backa över min tå *haah* Nu när jag skriver det så låter det helt patetiskt...min tå lixom men blev galen som fan på kärringen men hon ville inte stanna & diskutera så jag fick ju aldrig avreagera mig så detta samtalet ikväll över msn gjorde nog fan susen. Nu kan man nog sova gott *haha*

Det ni ville säga
Postat av: Slagpåsen

hahaha ja tur är väll det att vi kan prata normalt efter våra dampanfall.. hahaha helt sinnes egenglien..Det va nog därför vi fördes samman hahah!Nej, jag har faktiskt inte varit med om det innan, hehehe så tycker detta är rätt härligt haha! Jaja, men vi hörs nästa gång vi måste får ur ilskan från oss hahah!

2007-11-06 @ 02:22:23

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0