Knäppa ideer

Använder ju aldrig mig av mitt köksbord mer än att jag hade datan på bordet för att jag inte ville ha en lång sladd från köket till sovrummet till internet....har inte trådlöst här för det gick inte med bredbandsbolaget i detta huset jag bor i nu så därför fick jag en jätte bra ide tyckte jag *haha*
Tog bort köksbordet helt & satte mitt skrivbord här inne i köket *asg* Bara jag som får sånna sepe ideer men varför ska alltid allt va som det "borde vara" det e ju roligare att va lite udda. Så nu har jag "kontor" i köket *hahaha*

image26


Har aldrig sagt att jag e normal men det e roligare så här ju :) Har kopplat in ljudet oxå till datan nu (hade inte det innan) så nu e det nice som tusan att lyssna på musik från datan. Bra ljud som tusan, riktigt nöjd e jag nu *haha*
Är ledig i morgon oxå så då ska jag fortsätta städa här hemma, blev inte riktigt färdig idag.
Har iaf diskat & damsugit här i köket, hallen & badrummet *stolt som attan*

Har beställt tid hos frisören oxå men hon hade inte tid förrän på måndag men jag överlever nog :P Ska bli skönt att få det gjort men jag vill ha det gjort nu, har så dåligt tålamod *hehe*
Har ont i magen nu igen :( Hatar verkligen att ha ont i magen, finns nog inget annat som gör mig så "förstenad" känns som om jag inte kan röra mig ibland ju...vill bara att det ska gå över helt.

Nej nu ska jag snoka runder lite här på nätet & se om jag hittar nått kul *hehe*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0