Glömsk :S

Igår va det ju Hilajnas födelsedag & jag som haft sån stenhård koll dagarna innan och tänkt att jag INTE får glömma gratta henne (är expert på sånt lixom) vad gör jag??....jo så klart så glömmer jag det ändå och kommer på det dagen efter som vanligt :S Typiskt mig *suck*

MEGA STORT GRATTIS I EFTERSKOTT GUMMAN, HOPPAS DU HADE EN UNDEBAR DAG!

Hoppas hon inte e allt för arg på mig bara, verkligen inte meningen, typiskt mig att göra bort mig så :S

Va på utbildning i går, active driving. Riktigt skoj faktiskt speciellt övningarna med hård inbromsning *hehe* Jag va den som klara det i snabbast hastighet & det ska egentligen inte gå att klara av då men du vet man e ju bäst *haha* 103km/h :P Väja för ett hinder på körbanan. 16 st va vi sammanlagt och endast 3 tjejer *hihi* E man bäst eller e man. Japp bäst!

Stack hem till ----- efter ubildningen, kollade på fotboll & höll på att garva ihjäl mig under hela kvällen. Så jävla rolig azzå, får alltid mig på bra humör :) Va skit kul att umgås igen för det va riktigt längesen. Mysigt som attan och jag trivdes sjukt bra i sällskapet.
Skönt när man kan umågs med nån & så känns allt bara jätte bra ch man vill typ aldrig åka därifrån :S
Nu i natt så har jag drömt som fasiken om den personen & det sjuka va att Helena och va med i drömmen *haha* Det va mitt undermedvetna antagligen som sa till mig att jag glömt nått väldigt viktigt ang. Helena :P

Snart dax att jobba som vanligt...sista dagen för den här veckan sen e man ledig. Blir nog en lugn helg för min del iaf....ska tvätta i morgon sen e det kalas för Helena och för mamma på lördag men jag ska va lugn hade jag tänk, orkar inte massa fest denna helgen, börjar bli gammal *haha*
Nej ska vila en liten stund till sen iväg & jobbe :)


Det ni ville säga
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 12:09:11
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Hilajna.

Jaaaaa. HUR KUNDE DU GLÖMMA MIG ? =/

2007-11-22 @ 12:46:07
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0