Get out of my head

Azzå får spel....3 nätter i rad har jag drömt om denna personen och det e fan as jobbigt....försvinn från mitt huvud typ :S Åhh......skit jobbigt e detta ju. Vill inte, vill inte, VILL INTE
Vet inte vad jag ska göra azzå...hmmm...funderar skarpt på att ringa & skälla ut personen *haha* Men det e bara för att jag jag e arg efter drömmen som jag drömde inatt om personen så det kommer säkert hålla i sig resten av dagen *haha* Helt skadat e detta ju....vad tusan händer....Vill inte känna mig mänsklig!

Gårdagen blev riktigt lyckad :) Va hos Helena och firade henne för att hon fyllt år sen stack jag hem till mamma och firade henne för hon fyller år *hehe* därefter drog jag hem & gjorde ve mig lite till sen kom Mina & två andra hem till mig....så drack vi lite sen blev det utgång :P Hade sjukt roligt, som vanligt *haha* Jag & Sassa skaka rumpan på trappan på bahnof & Mina gick loss där uppe *haha* Så jebbla söt.

Yes. äntligen...nu är alla han saker borta härifrån...så jävla skönt det känns. Helt dum i huvudet e han fan & med, skulle börja dumma sig men då flippa jag ut och börja gapa på honom. Kom fan inte in i mitt hem & tro att du e nått lixom eller att nån annan har nått att säga till om i mitt hem. Här e det jag som bestämmer hur saker & ting ska va...e man innanför mina väggar så e det jag som har sista ordet.

Gahh....jag får spela azzå...inte ens nu förvinner tankarna från mitt huvud....va fan har hänt med mig denna helgen????

Det ni ville säga
Postat av: Sassa

det var en härlig dag gumman!! fast om man räknar med de jävla idioterna !! love!

2007-11-26 @ 07:47:08
Postat av: huba

vem var de du drömde om?

2008-04-13 @ 17:52:18
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0