Fullspäckad dag

idag har det varit full rulle från tidig morgon ända till nu *hehe*
Gick upp sju & morse för att göra mig i ordning sen vid åtta blev jag hämtad av Ann & co. och så bar det iväg till Ullared.
Där va ingen kö men massa folk där inne. Hittade dock inte så mycket vilket va en besvikelse eftersom man ändå åkt ända dit. Hittade jag nått så va det bara strl L & XL kvar :S
Men lite fick jag tag på & det jag köpt e jag riktigt nöjd med *hehe* Det blev en runda till väla sen efteråt oxå, vi fick inte nog av shopping...nä men Ann skulle köpa en cykel till Amanda & jag ville ha en ljus slinga till min balkong =) Massa lampor, fint som fasiken *hehe*

Har hängt upp alla jul lampor i fönsterna nu & julgardinerna e oxå på plats...utom i sovrummet måste fixa med en grej där först. Riktigt mysigt e här nu, lide stolt över mig själv faktiskt :P

Hann inte va hemma så länge för sen va det dax att köra till Helsingborg & kolla på HIF när dom spela. Riktigt bra match azzå...första halvlek va lite halvseg & kallt som attan va det men det va fan värt det för i andra halvlek slog HIF in 3 mål *wweeiiiiioooo* Jag & mamma hejjade & hoppade som galningar *asg* Hon e fan rolig att gå på fotboll med min lilla mamma, duktigt förvirrad e hon oxå.
HIF vann matchen e 3 - 0 så nu e dom vidare i UEFA cupen

Nu ska jag faktiskt göra nått som jag längtat efter att göra, lägga mig & mysa i min nya soffa och kolla tv. Har inte haft tid med det sen den kom i tisdags morse för det har varit full rulle hela veckan & vilken vecka desutom....helt jebbla underbart & jag mår så sjuuuukt bra, livet e fan underbart *haha* 
Puss på er (som jag känner *hehe*)
 



Det ni ville säga
Postat av: Sassa

skönt att höra att du äntligen mår såå bra gumman!!! det räcker dessutom med att d finns du behöver inte säga så mkt, love u too!!!

2007-11-30 @ 11:38:27

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0